Sytuacja profesjonalnej kosmetologii w 2018 roku
Diagnoza rynku beauty

Dowiedz się o najnowszych trendach w branży beauty i zamów raport dotyczący profesjonalnej kosmetologii przygotowany przy współpracy z agencją badawczą

Co i kogo badaliśmy?

BIZNES: gabinety branży beauty

Właścicieli średnich jak i małych salonów, którzy swoją ofertę kierują zarówno do lokalnych klientów jak i masowego odbiorcy.
Badaniem objętych zostało ponad 150 salonów i gabinetów:

  • Kosmetyczne
  • Kosmetologiczne
  • Medycyny estetycznej

KLIENCI: klienci gabinetów

Badanie objętych zostało ponad 500 osób korzystających z usług gabinetów i salonów:

  • Kosmetycznych
  • Kosmetologicznych
  • Medycyny estetycznej

Pobierz ofertę lub skontaktuj się z nami +48 22 842 88 28

Dlaczego warto zamówić raport?

BIZNES: dostęp do danych o gabinetach

Dane z badania obejmują prawie 30 różnych obszarów działalności gabinetów, w tym między innymi:

  • Zabiegi wykonywane w salonie
  • Kupowane preparaty do zabiegów (gdzie i jakie)
  • Ile marek kosmetycznych jest w ofercie salonu?
  • Miesięczne wydatki salonu na zakupy profesjonalne drogę tradycyjną oraz internetową?
  • Posiadany i pożądany sprzęt w salonie/gabinecie (jaki i gdzie kupowany)
  • Wprowadzanie nowych preparatów/ zabiegów (testowanie)
  • Marketing: działania: np. reklama w gazetach, banery, ads, ad-words itd., czy i jakie organizują promocje
  • Źródła wiedzy (internet, szkolenia, prasa, książki itd..)

KLIENCI: dostęp do informacji o Klientach gabinetów

Dane z badania obejmują prawie 20 różnych obszarów związanymi z Klientami gabinetów, w tym między innymi:

  • Dane demograficzne: wiek, płeć, zamieszkanie (miejsce i rodzaj), wykształcenie, zarobki
  • Styl życia
  • Potrzeby i podejście do życia oraz do zabiegów
  • Determinanty wyboru salonu i jakie są modele zachowań klientów
  • Czynniki wyboru usług, co jest ważne w przypadku korzystania z usług kosmetycznych, na co przede wszystkim klienci zwracają uwagę
  • Co jest obecnie modne
  • Ile wydają pieniędzy na zabiegi
  • Jak rejestrują się na wizytę: telefon, www, social media, a jak chcieliby się rejestrować
  • Czy kupują kosmetyki w salonie, a jeśli tak to jakie
  • Czynniki wpływające na wybór kosmetyków w salonie, w tym wpływ kosmetyczki na wybór i używanie kosmetyków
  • Salon idealny

DESK RESEARCH: dodatkowe dane

Dodatkowe badania został wzbogacone o dane z już przeprowadzonych badań TGI (Target Group Index), które od 20 lat prowadzone są przez Kantar Millward Brown na populacji Polaków w wieku 15-75 lat.