RAPORT

Diagnoza Rynku Beauty

Sytuacja profesjonalnej kosmetologii

Dowiedz się o najnowszych trendach w branży beauty i zamów raport dotyczący profesjonalnej kosmetologii przygotowany przy współpracy z agencją badawczą

DANE O GABINETACH

Dane z badania obejmują prawie 30 różnych obszarów działalności gabinetów, w tym między innymi:

DANE O KLIENTACH GABINETÓW

Dane z badania obejmują prawie 20 różnych obszarów związanymi z Klientami gabinetów, w tym między innymi:

DESK RESEARCH

Dodatkowe badania został wzbogacone o dane z już przeprowadzonych badań TGI (Target Group Index), które od 20 lat prowadzone są przez Kantar Millward Brown na populacji Polaków w wieku 15-75 lat.

W badaniu udział wzięło

Badanie objętych zostało ponad 500 osób korzystających z usług gabinetów i salonów:
Kosmetycznych, Kosmetologicznych, Medycyny estetycznej

Badaniem objętych zostało ponad 150 salonów i gabinetów: Kosmetyczne, Kosmetologiczne, Medycyny estetycznej. Właścicieli średnich jak i małych salonów.

Przykładowe dane jakie najdziesz w raporcie

Projekt zrealizowany przez LNE i MedLegalis
przy współpracy agencji badawczej Kantar Millward Brown

Dlaczego warto pobrać raport?

Dostęp do danych o gabinetach

  • Zabiegi wykonywane w salonie
  • Kupowane preparaty do zabiegów (gdzie i jakie)
  • Ile marek kosmetycznych jest w ofercie salonu?
  • Miesięczne wydatki salonu na zakupy profesjonalne drogę tradycyjną oraz internetową?
  • Posiadany i pożądany sprzęt w salonie/gabinecie (jaki i gdzie kupowany)
  • Wprowadzanie nowych preparatów/ zabiegów (testowanie)
  • Marketing: działania: np. reklama w gazetach, banery, ads, ad-words itd., czy i jakie organizują promocje
  • Źródła wiedzy (internet, szkolenia, prasa, książki itd..)

Dostęp do informacji o Klientach gabinetów

  • Dane demograficzne: wiek, płeć, zamieszkanie (miejsce i rodzaj), wykształcenie, zarobki
  • Styl życia
  • Potrzeby i podejście do życia oraz do zabiegów
  • Determinanty wyboru salonu i jakie są modele zachowań klientów
  • Czynniki wyboru usług, co jest ważne w przypadku korzystania z usług kosmetycznych, na co przede wszystkim klienci zwracają uwagę
  • Co jest obecnie modne
  • Ile wydają pieniędzy na zabiegi
  • Jak rejestrują się na wizytę: telefon, www, social media, a jak chcieliby się rejestrować
  • Czy kupują kosmetyki w salonie, a jeśli tak to jakie
  • Czynniki wpływające na wybór kosmetyków w salonie, w tym wpływ kosmetyczki na wybór i używanie kosmetyków
  • Salon idealny

DESK RESEARCH
Dodatkowe dane

Dodatkowe badania został wzbogacone o dane z już przeprowadzonych badań TGI (Target Group Index), które od 20 lat prowadzone są przez Kantar Millward Brown na populacji Polaków w wieku 15-75 lat.

Pobierz Raport

Raport

Skontaktuj się
po więcej informacji

MedLegalis zajmuje się opieką prawną zawodów medycznych,w tym opieką prawną branży kosmetycznej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwiązywaniu trudnych spraw salonów kosmetycznych.

Kontakt

+48 732 080 438
22 242 88 28
kontakt@medlegalis.pl