RAPORT
Diagnoza Rynku Beauty
Sytuacja profesjonalnej kosmetologii
Dowiedz się o najnowszych trendach w branży beauty i zamów raport dotyczący profesjonalnej kosmetologii przygotowany przy współpracy z agencją badawczą
DANE O GABINETACH
Dane z badania obejmują prawie 30 różnych obszarów działalności gabinetów, w tym między innymi:
DANE O KLIENTACH GABINETÓW
Dane z badania obejmują prawie 20 różnych obszarów związanymi z Klientami gabinetów, w tym między innymi:
DESK RESEARCH
Dodatkowe badania został wzbogacone o dane z już przeprowadzonych badań TGI (Target Group Index), które od 20 lat prowadzone są przez Kantar Millward Brown na populacji Polaków w wieku 15-75 lat.
W badaniu udział wzięło
Badanie objętych zostało ponad 500 osób korzystających z usług gabinetów i salonów:
Kosmetycznych, Kosmetologicznych, Medycyny estetycznej
Badaniem objętych zostało ponad 150 salonów i gabinetów: Kosmetyczne, Kosmetologiczne, Medycyny estetycznej. Właścicieli średnich jak i małych salonów.
Przykładowe dane jakie najdziesz w raporcie
Projekt zrealizowany przez LNE i MedLegalis
przy współpracy agencji badawczej Kantar Millward Brown
Dlaczego warto pobrać raport?
Dostęp do danych o gabinetach
- Zabiegi wykonywane w salonie
- Kupowane preparaty do zabiegów (gdzie i jakie)
- Ile marek kosmetycznych jest w ofercie salonu?
- Miesięczne wydatki salonu na zakupy profesjonalne drogę tradycyjną oraz internetową?
- Posiadany i pożądany sprzęt w salonie/gabinecie (jaki i gdzie kupowany)
- Wprowadzanie nowych preparatów/ zabiegów (testowanie)
- Marketing: działania: np. reklama w gazetach, banery, ads, ad-words itd., czy i jakie organizują promocje
- Źródła wiedzy (internet, szkolenia, prasa, książki itd..)
Dostęp do informacji o Klientach gabinetów
- Dane demograficzne: wiek, płeć, zamieszkanie (miejsce i rodzaj), wykształcenie, zarobki
- Styl życia
- Potrzeby i podejście do życia oraz do zabiegów
- Determinanty wyboru salonu i jakie są modele zachowań klientów
- Czynniki wyboru usług, co jest ważne w przypadku korzystania z usług kosmetycznych, na co przede wszystkim klienci zwracają uwagę
- Co jest obecnie modne
- Ile wydają pieniędzy na zabiegi
- Jak rejestrują się na wizytę: telefon, www, social media, a jak chcieliby się rejestrować
- Czy kupują kosmetyki w salonie, a jeśli tak to jakie
- Czynniki wpływające na wybór kosmetyków w salonie, w tym wpływ kosmetyczki na wybór i używanie kosmetyków
- Salon idealny
DESK RESEARCH
Dodatkowe dane
Dodatkowe badania został wzbogacone o dane z już przeprowadzonych badań TGI (Target Group Index), które od 20 lat prowadzone są przez Kantar Millward Brown na populacji Polaków w wieku 15-75 lat.