Sytuacja profesjonalnej kosmetologii w 2018 roku
Diagnoza rynku beauty
Dowiedz się o najnowszych trendach w branży beauty i zamów raport dotyczący profesjonalnej kosmetologii przygotowany przy współpracy z agencją badawczą

Co i kogo badaliśmy?
BIZNES: gabinety branży beauty
Właścicieli średnich jak i małych salonów, którzy swoją ofertę kierują zarówno do lokalnych klientów jak i masowego odbiorcy.
Badaniem objętych zostało ponad 150 salonów i gabinetów:
- Kosmetyczne
- Kosmetologiczne
- Medycyny estetycznej
KLIENCI: klienci gabinetów
Badanie objętych zostało ponad 500 osób korzystających z usług gabinetów i salonów:
- Kosmetycznych
- Kosmetologicznych
- Medycyny estetycznej
Dlaczego warto zamówić raport?
BIZNES: dostęp do danych o gabinetach
Dane z badania obejmują prawie 30 różnych obszarów działalności gabinetów, w tym między innymi:
- Zabiegi wykonywane w salonie
- Kupowane preparaty do zabiegów (gdzie i jakie)
- Ile marek kosmetycznych jest w ofercie salonu?
- Miesięczne wydatki salonu na zakupy profesjonalne drogę tradycyjną oraz internetową?
- Posiadany i pożądany sprzęt w salonie/gabinecie (jaki i gdzie kupowany)
- Wprowadzanie nowych preparatów/ zabiegów (testowanie)
- Marketing: działania: np. reklama w gazetach, banery, ads, ad-words itd., czy i jakie organizują promocje
- Źródła wiedzy (internet, szkolenia, prasa, książki itd..)
KLIENCI: dostęp do informacji o Klientach gabinetów
Dane z badania obejmują prawie 20 różnych obszarów związanymi z Klientami gabinetów, w tym między innymi:
- Dane demograficzne: wiek, płeć, zamieszkanie (miejsce i rodzaj), wykształcenie, zarobki
- Styl życia
- Potrzeby i podejście do życia oraz do zabiegów
- Determinanty wyboru salonu i jakie są modele zachowań klientów
- Czynniki wyboru usług, co jest ważne w przypadku korzystania z usług kosmetycznych, na co przede wszystkim klienci zwracają uwagę
- Co jest obecnie modne
- Ile wydają pieniędzy na zabiegi
- Jak rejestrują się na wizytę: telefon, www, social media, a jak chcieliby się rejestrować
- Czy kupują kosmetyki w salonie, a jeśli tak to jakie
- Czynniki wpływające na wybór kosmetyków w salonie, w tym wpływ kosmetyczki na wybór i używanie kosmetyków
- Salon idealny
DESK RESEARCH: dodatkowe dane
Dodatkowe badania został wzbogacone o dane z już przeprowadzonych badań TGI (Target Group Index), które od 20 lat prowadzone są przez Kantar Millward Brown na populacji Polaków w wieku 15-75 lat.